【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《懿想得到》黎諾懿邀鄭伊健返TVB重聚 窮到燶時幸得對方支持

發佈時間: 2019/07/02

黎諾懿第一個個人主持節目《懿想得到》昨晚播出第一集,首集嘉賓就邀請到他的好兄弟鄭伊健登場,他特別邀請伊健重返TVB,希望重拾兩人拍攝《隨時候命》時的回憶,更特別走入電視城的餐廳廚房,親自下廚炮製「諾E海鮮麵」,以27蚊低價賣出,來回饋多位曾經合作過的幕後工作人員。

{{hket:inline-image name="65259604_336064790625004_8475390268372671669_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鄭伊健成為《懿想得到》第一集嘉賓。(圖片:《懿想得到》電視截圖)

{{hket:inline-image name="65013751_155949172124707_7993081507161926186_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

他們走到TVB餐廳廚房,大賣「諾E海鮮麵」。(圖片:《懿想得到》電視截圖)

諾懿率先親自揸車載伊健,再拉埋佢親自走到街市買海鮮兼下廚,大受街坊大媽歡迎,紛紛被爭相集郵留念,不過伊健揚言不會講價,不想影響店主生意。過程中,伊健不時會發問奇怪問題,如:「桶蠔原來是一桶桶賣」、「凍肉店原來會賣烏冬」等等,由此可見伊健對街市行情是一竅不通,連諾懿都睇唔過眼,非常搞笑。

此外,諾懿特別安排兩位對伊健而言相當有情意結的人物現身,正是羅冠蘭和鄭丹瑞。伊健跟羅冠蘭在劇集《笑看風雲》入面結緣,甫見面就稱呼在劇中的名字「媽記」,兩人相擁,羅冠蘭大為感動說:「我唔知道你會記得我!伊健沒有改變過,是一個好可愛嘅男仔,那份童心、初心都完全冇受到污染,呢個簡直係神蹟。」羅冠蘭直言劇集1994年拍攝之後,再沒見過鄭伊健真人,她借機會乍嬌,她指若不是諾懿安排,平日沒機會見面,鄭伊健即時推搪:「我哋講緣份,有緣就會見面,就好似今次咁!你有冇見過古巨基?正衰仔!」

{{hket:inline-image name="PIC2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

伊健與「媽記」羅冠蘭事隔25年再相見,立即互擁問候一番。(圖片:《懿想得到》電視截圖)

{{hket:inline-image name="PICoo.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

羅冠蘭同鄭伊健在《笑看風雲》演兩母子。(圖片:《懿想得到》電視截圖)

{{hket:inline-image name="LO.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

羅冠蘭直言拍完戲之後就冇見過伊健。(圖片:《懿想得到》電視截圖)

{{hket:inline-image name="68f631fagw1dw0myywg95j.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

《笑看風雲》入面,伊健和古巨基飾演兩兄弟。(網上圖片)

今次諾懿的精心安排,令伊健大為感動,因伊健一心諗住幫兄弟亮相節目,沒想到對方卻為自己安排很多舊朋友見面,令他得著很大。其實諾懿跟伊健的兄弟感情真的非常好,諾懿在貧窮家庭出身,曾經攞過綜援,更要住劏房、捱食麵包。諾懿曾經在訪問中感激伊健在他低潮時出手幫忙,諾懿說:「喺我最霉嘅時候,伊健叫我去佢屋企揀衫,因為佢好多衫都只係著過一次,著完就會送俾我。伊健為咗令我唔好覺得有負擔,就同我講:『過嚟揀喇!啲衫我都唔要,淨係喺大陸著過,你喺香港著應該冇人會發覺嘅。』」伊健更私下跟相熟導演推介諾懿拍戲,認真是有情有義的好兄弟。

{{hket:inline-image name="65398503_190341638625051_1523549410695814857_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

伊健同諾懿由遊戲機開始友情,沒想到互相扶持至今,成為好兄弟。(圖片:黎諾懿IG)

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR458920_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鄭伊健和黎諾懿在劇集《隨時候命》中合作。(圖片:東星娛樂)